Vår...sommar... Och redan höst!

Hej på er!

Nu är våren och sommaren över och hösten är här, shit va tiden går, de är helt galet!

Tänkte jag ska försöka göra en kort sammanfattning av min sommar/semester. Sommarn började som vanligt med en massa härliga besök på fik och uteställen efter jobbet, fortsatte med Trosa marknad, midsommar och stadsloppet! De va en helt galet rolig start, umgicks med helt ljuvliga människor, grillade, lekte lekar, satt ute i solen, drack rosé och endel öl! På stadsloppet hade vi som vanligt våran årliga fest, tror vi va 12 pers som bodde hos oss den helgen... Vi hade de helt underbart då oxå!
Shit va jag älskar sommar!!!! Alla är glada, kommer ut och umgås med varandra! Love it!
Sen kom semestern, den började på bästa möjliga sett med en långhelg på havet med Maja hennes kille Martin och en kompis till honom. Vi fick för första gången segla! Vi nöjt och frös på en och samma gång :-D haha, vi hade lite sol oxå, blev endel vin och massa hos mat och ett å annat glas vin då oxå!
Sen bär de av till Gotland några dagar, Sanna och Tobbe hängde oxå med, vi umgicks med familjen och träffade endel av våra vänner från öjn, vi va bl.a. och åt på Grå Gåsen, där serien så mycket bättre spelas in! De va kanon!!
Sen drog de vidare mot, Småland och min morfar, där hjälpte vi honom att måla om huset, (inget litet hus kan jag lova, har inte "jobbat" så hårt på evigheter), men de va härligt och kunna hjälpa till, den veckan avslutades med årets kräftfiske! De är så jäkla underbart roligt!! :-)
Sen har jag hunnit med Malmö och en massa annat skojsigt oxå!!!!

Vill passa på att tacka alla, min familj och alla andra underbara vänner och bekanta som gjort denna sommar till en av dom bästa ever!!!!

Ja de va så kort de gick, haha! Ska nån gång i framtiden försöka få upp ett å annat kort oxå, men ni som känner mig har ju sett endel på instagram och fb!

Jaha men ta hand om er!!! Hoppas vi ses snart igen! Tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0