Jobbet

Ja ni, jobba, de är nåt vi alla "måste" göra för att överleva. Kunna betala räkningar och leva livet. För mig är de väldigt viktigt att trivas och må bra på jobbet, jag vill "längta" till jobbet, känna att jag gör nåt bra, att de jag gör har en mening, få uppskattning någon gång ibland. Kunna berätta för min omgivning hur roligt de är på mitt jobb. Ja trivas helt enkelt!
Så till er som inte trivs, är de värt att gå till jobbet och må dåligt!? Att inte få uppskattning!? Svaret är ganska enkelt!
Men kära ni, de är inte lika enkelt att göra nåt åt de. Har en vän som mår väldigt dåligt över sitt jobb, hon vill byta men får inte riktigt tummen ur... Man vet vad man har, men inte vad man får. Läskigt är de men älskade du! Tänk på dig själv, stå upp för dig själv, för tuvär kommer ingen annan göra de åt dig! Finns här vännen min! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0