Farbror doktorn

Ledig idag på fm, vart hos muttdoktorn och tagit cellprov. Sen smet ja in på vc och chansade å frågade om dom hade möjlighet å ge mig festingspruta, och sköterskan va underbart snäll som hade tid, tig inte ens 5 min. Sen va de ta mundoktorn och inga hål va de :-) hem å städa lite å nu sitter ja på bussf*n å är på g till jobbet!
Men bara halva dan idag och hela morgondagen kvar sen är de ledigt hela 4 dagar. Fick ledigt fredag då vi jobbar heldag men kände att ja behöver vila å va från jobbet lite så passa på att ta en dag!
Kommer en bild på min älskling här oxå, kam inte annat än säga att han är min bästa vän jag någonsin har haft! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi var också på VC på förmiddagen. Tyckte att det var lite överflöd med kvinnor där. Nu vet jag varför :)

2012-05-15 @ 13:36:55
URL: http://handlas.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja de va väldigt många där, sprang på Linda Andersson oxå. Men ja tyckte de va mycket folk över lag =/

2012-05-16 @ 11:08:34
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0