Summering

Tänkte försöka summera mina senaste veckor lite snabbt.
Kvalborg; På söndagen tog jag bilen upp till Uppsala och första stoppet var hos Martin och Maja. Måste bara säga att jag va sjukt stolt över mig sjävl som inte körde fel en enda gång när ja åkte dit, trots att de va mitt inne i Upssala och hur mycket folk och bilar som helst! =) Nöjd! Väl där lasta vi in alla saker och sen åkte vi å handla lite mat till resten av helgen, eller ja dom gjorde det för jag skulle dumpa min bil hos Jocke. Det va inte de lättaste, massor med folk , en stressad Sara och mitt i stan me bilar och snutar överallt...höll på att köra mot rött och sen höll ja på att köra över två killar på ett övergånställe..hahah ojoj...men tillslut så hittade jag!
På kvällen så lagade vi lite mat och "smuttade" på vin hahha eller ja vi tyckte de va rätt gott me vin, och vi behövde inte direkt snåla. Alla hade verkligen överföld me alkohol med sig, helt galet.
Sen drog vi till några av mina jobbakompisar som hade förfest innan de var dags för utgång. Vi stod på nån lista där, vilket va sjukt najs med tanke på kön som redan va när vi kom, och då va vi ändå där runt 22, sen va det dirknar och fest all night long!

Valborg;
Planen var att vi skulle upp runt 8-9 och dra till en park och tillbringa dagen i, men som ni flesta vet så är jag inte så pigg på att gå upp när jag har festat kvällen innna (inte annars heller iof), men dom andra gick upp och drog till ekonomikum (parken) så dom va där runt 9 tror jag, hahah men jag palla verkligen inte.
Så dom kom hem för att hämta lite saker runt 12, då gick ja upp efter en stund. SEn när jag gjort mig iordning så skulle jag försöka få tag på dom, de gick inte! Helgens tema ingenmottagningnågonstansab! Så jag ringde en av mina jobbakompisar som jag fick tag på. Dom va inte så långt därifrån så ja mötte upp dom, sen begav vi oss mot parken. OMG, har aldrig sett så jäkla mycket filk i en å samma park ever, de va heeeeelt sjuk! Men vilken stämming, de va helt fantastisk. Vi sa till varandra några av oss som gick in i parken (vi va 15pers) att vi skulle hålla oss nära varandra och inte tappa bort varandra för då är de kört, ja sen gick de 5min och ja lyckades springa in i Maja och dom, dom va på g hem igen, men ja hade ju nyss kommit så vi sa att vi skule höras och sen gick dom. Vi prata med dom kanske 3 min och sen poff va alla andra borta!v Hallå vad hände... helt galet. De va ja å W kvar, fick inte tag på nån, gick inte å ringa, jaha, kul. Men vi sket i de och satte oss och tog en öl i parken. Sen va de lite parkhäng, fasadklättring, "inbrott", sång, mat, dans, alkohol, restaurang, "jobbträff"  och andra galenheter emellan.
Lyckades inte få tag på Maja heller, typ på hela dagen eller kvällen.. astrist! Sen åkte vi på en hemmafest och blev kvar där resten av kvällen/natten. Hände en massa flummigt och roligt men orkar inte skriva och berätta allt.
Men summan av kardemumman var att jag hade en sjukt rolig, flummig, konstig, knäpp, fantastisk, galen helg! Tack alla ni som var med!!!! Kommer komma nästa år igen!!!! Im in love!! Uppsla+Valborg= JATACK!

När det var dags att börja jobba igen på ondagsen så va "tant Sara" sliten i kropp och knopp vill jag lova. Men de va ju bara att bita ihop och göra de man ska. Funkar bra på jobbet nu och jag tycker att de är ett roligt jobb. Spännande och se om jag får fast nu eller hur de blir... vi får väl se!?

Ja ni och sen va de ju fredag igen, kände mig rätt trött, åkte hem till mamma å pappa på fredagskvällen och fick en fantastisk middag. Sofie och Johan va också där, vi drack lite vin och hade mysigt. Sen åkte vi hem till oss och fortastte prata å dricka vin, Robban hade jour och Sofie skulle jobba dan efter, så de va bara jag och Johan. Vi hade en såndär kväll som bara vi kan ha..hahahah! Kul va de.
I lördags va de lite fest hos Viktor och utgång på fyren, va länge sen. Va faktiskt riktigt mycket roligt folk ute, så de blev en lyckad kväll.

Ja, måste säga att jag haft några riktigt bra helger, dock lite för mycket alkohol ibland, men som ett av mina nya talesätt säger, "man lever bara en gång, så lev medans du kan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0