Hard work work

Ja ni vad säger man, just nu så känns det som att de ända jag gör är att jobba jobba jobba, och sen kommer jag hem och då är de dags för att äta, sen gå me Frasse och sen kanske en liten stund i soffan å sen sova igen, å så rullar de på dagarna i enda.
Helgerna är fullbokade och bara svischar förbi på en sekund, jag hinner inte träffa alla jag vill och inte göra allt som jag borde och måste göra. Känner mig rätt rutten, men jag försöker så gott jag kan.
Om ni vill lyckas se mig nånting så är det helgerna eller sena kvällar som gäller. Och återigen, om jag är dålig på att höra av mig så är de verkligen inte min mening, men jag har av nån jävla annleding blivit en såndär som glömmer bort saker, glömmer att svara på ett sms ibland, om jag inte kan svara när nån ringer och ja inte ringer upp direkt så glömmer jag de med. Nu kan de ibland gå flera dagar nästan en vecka ibland som jag inte ens pratar med mamma. De skäms jag också för.. =/ Så känn inte att de är något personligt mot någon, de är bara så jag är just nu.
Sen är de också så att de händer endel i mitt liv som jag inte riktigt vet verken in eller ut med, hur jag ska göra eller vad jag verkloigen vill.. så de är mycket tankar och funderingar.. Men hoppas på att jag får rätsida med allt snart så jag kan bli "normala Sara" igen.
Men glöm inte bort ni som känner mig, mina vänner och min familj är de som betyder allra mest för mig, jag finns alltid för er och kommer alltid att göra de...de vet ni!??
Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0