Förvirrad!!!

Har nog aldrig varit så förvirrad, ledsen och förtvivlad i hela mitt liv, undrar bara hur fan allt ska ordna sig!?
Allt är så in i h.... komplicerat, önskar att jag kunde fly nånstans och komma tillbaka så är allt bra. Men de verkar inte som att de funkar riktigt så, livet är ju hårt!
Ja shit, dehär trodde man fan inte att man skulle uppleva och gå igenom när man va 15, fatta va lätt allt va på nåt vis då, fast då hade man iof andra grejer, men inte fan trodde man livet skulle va så jävla hårt! Kan längta tillbaka till den tiden ibland men samtidigt inte.
Men hoppas allt vänder nångång iaf, ser mörkt ut men de gör de väl alltid, en klok vän sa till mig för ett tag sen "- efter regn kommer alltid solsken, man kanske bara får vänta lite". Hoppas han har rätt!

Sorry att alla inlägg är så off, men de är på nåt vis skönt att få ur sig lite! Sen tror jag ju inte att de är så många som läser iaf. Va rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0