Everyting is gonna be alright!

För att jag säger de! Så de så!

Hade en bra vecka förra veckan, va först hela helgen i Sandviken me jobbet, åkte skidor, åt och drack, spaa och hade de allmänt bra. På söndagen var de iväg ut på in tour i swea riket! Va roligt, ska åka ut snart igen! Känns skönt me lite omväxling i tillvaron.

I helgen va jag på fyren här och häpna, har inte vart där på månader, men de va rätt kul, mycket folk!

Nu på fredag ska jag ut och käka me ett gäng sköna brudar och fira min älskade vän Jossan! Längtar <3 va så länge sen hon och ja tog ett glas ihop! Ska bli mys, sen får vi väl se om alla mammor orkar gå vidare.. Hoppas verkligen de så man slipper åka hem vid 24 :-P haha! De ska nog inte va några problem hoppas jag.

Ååååh kan bussfan va framme snart!? Ja är hungrig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0