Vänskap

Vänskap och bandet mellan vänner emellan är något bara vännerna kan bestämma, ingen kan tala om för mig vilket band jag och mina vänner har, hur starkt de är eller hur vi känner för varandra. Jag har många underbara vänner och jag uppskattar varenda en av er, skulle gör mycket om inte allt för er allihopa som betyder mycket! Alla som känner mig vet att jag alltid håller mina vänner hårt och att ja skulle ställa upp i vått och torrt! Jag litar på människor, på er som jag anser och ser som mina vänner! Då när en vän som man anser vara en av ens närmaste helt plötsligt, sviker, sparkar, slår, hugger och dessutom vrider om kniven som redan sitter i ryggen gör de så fruktansvärt ont! Jag kan bara inte ens försöka mig på att förstå hur en människa kan behandla en sk "vän" på vissa sett, hur man kan vara så känslokall och inte verka bry sig om hur den man behandlar uppfattar och mår. Hur man bara kan vara så uppriktigt elak och FEG!!! Feg är nog fanemig de rätt ordet för de! Usch.. Blir så besviken och chockad! Stackars dig att du inte är en större människa och kan behandla andra med respekt, en människa som gjort allt för dig som du vet aldrig skulle svika dig! SORGLIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0