Svårt

Verkar som att livet ser ut såhär, svåra val, motgångar, svek, och skit! Frågan är bara när de vänder.. För inte fan får/kan de se ut såhär hela fucking tiden va!? Neeej de är klart att de blir bättre! Hoppas på snart!

Sista halvåret så har mitt liv varit ett enda stort kaos me sak på sak som kommit upp, nästan varje vecka så har de hänt nånting med mig eller någon jag håller nära.. Jag försöker fokusera på mig och mina egna saker men när nån ja bryr mig om har de svårt så kan ja bara inte inte bry mig eller hjälpa denne om ja har möjlighet till de. Båda bra och dåligt I guess.. Men sån är jag så! Utöver allt som händer så är jg jäkligt besviken på mig själv och hur jag behandlar mina vänner och familj just nu (igen, har inte blivit bättre), jag glömmer bort saker jag säger, dubbelbokar och är allmänt förvirrad. Skulle behöva fler som sa till mig och hjälper mig, men de kan man ju inte begära av nån men skulle vara skönt! Men ni ska veta att detta är ju såklart inte min mening!! Jag försöker mitt bästa och försöker ta en dag i taget! Men snart är jag nog uppe igen för man vet inte hur bra man har de förens man varit längst nere i gropen va!? Så just nu är de en dag i taget och försök till att se ljuset i tunneln! Va rädda om er! Älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner så väl igen mig.. är så himla förvirrad och dubbelbokar ibland jag med.. kommer inte ihåg att höra av mig på vissa dagar till de jag sagt att jag ska ringa till mm.. Jag känner igen din känsla!

Hoppas att vi båda kan komma på ett bra sätt att få mer koll på.. :/ Kram Pernilla

2012-04-26 @ 10:29:05
URL: http://pearlisen.devote.se
Postat av: Sara

Ja de hoppas jag oxå att vi båda får, är så svårt att få ihop allt så att allt blir som man vill. Ja vill inte vara såhär men just nu verkar de som att de är så som jag är :-/ lycka till me nya jobbet! Kram

2012-04-27 @ 08:12:00
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0