Och så va de måndag igen..

Ja ni, nu så är de måndag igen, svich sa de så va helgen över ännu en gång. Så nu sitter jag här en en gång en måndag morgon och ska snart inta en latte och en macka.
Men jag undrar varför man alltid har nångon form av måndagsångest, spelar lixom ingen roll om man jobbar på ett jobb där man kanske inte jobbar varje vardag, eller om man jobbar 5 dagarsvecka, eller om man är sjuk, ledig eller arbetslös, denna ständiga måndagsångest..
Jag tror iof de är för att man har jobbat en hel vecka och ser fram emot helgen nåt så in i, att få vila, sova, umgås, göra saker och bara vara, man har förväntingar och har de bra, då går tiden såå mycket fortare och tiden "springer" ifrån oss. Ja så är de nog!
Idag går mina tankar till en av mina bästa, du är fantastisk och klarar allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0