Jävligt less!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir så sjukt jävla less, alltid är det nånting som går åt helvete!!! Ja nåt typ varje jävla vecka! Pallar inte med dehär skit livet längre! Funderar starkt på att skita i allt och bara DRA! Är så jäkla ledsen och arg så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen, vet inte hur jag ska bete mig eller hur fan ja ska lösa ett skit!
Blir mest arg och beviken på folk som har åsikter om saker och dom inte FATTAR hur mycket det sårar. Man kan väl förfan säga sin åsikt absolut men på ett snällare sätt! Är så jävla less!!! Ja spry fan på allt!!!!! Har folk hört talas om empati och medkänsla!?? Jag ska fan oxå sluta visa de, bli som andra, ja, så som jag blir behandlad från och med nu så ska jag FAN behandla andra oxå!½ Varsegod, så ska ni få se hur fan de känns!!!!! Gaaaaaaaaaaaahhhhhh jag vill bara skrika å slå sönder något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0