Försöker se framåt...

Ja ni vad säger man, när man äntligen börjar hämta sig lite lite från allt som händer runt om så ramlar man ner i gropen igen. Det känns så jäkla fi**igt! Men jag måste försöka se framåt, försöka sätta mig själv i första hand. Men som ni som känner mig vet så har jag lite svårt att sätta mig själv i första hand, jag ser gärna till att andra mår bra som jag har runt om mig. Det är en bra egenskap tycker jag, fast alla gånger så kanske inte det är de bästa. Men hur ska man kunna ändra på en sån sak!?
Jag har de lite tufft och jag vet att jag vart frånvarnade under en längre tid, som mormor hade sagt "Sara är så disträ". Det tror jag stämmer.. :/ usch va hemskt, de vill man ju f*n inte att folk ska tycka om en. Men så är de kanske.
Men jag måste försöka se saker positivt, de är min största utmaning just nu. Jag vill så mycket, jag kan så mycket och jag ska komma dit jag vill och jag ska FANEMIG visa att jag KAN också!
Är så trött på människor som försöker "trycka" ner andra. Jag förstår inte hur man inte kan förstå att man inte kan framhäva sig själv som "helt fantastisk" jämt, hur man inte ser att andra mår dåligt eller tar illa upp vad man säger, hur man inte kan ha medkänsla och empati. Hur man inte kan iallafall försöka sätta andras behov i fokus någongång, hur man inte kan kan förstå hur en ennan människa mår, hur man inte kan förstå att de man säger kanske inte alltid uppfattas som man kanske vill att de ska när man har en taskig attityd.. ja ni vad säger man.. de är FAN inte lätt att vara "VUXEN".
Men somsagt, Sara Eriksson, du kan, du är duktig, du menar väl, du är starkare än du tror och framförallt du är en bra människa som menar väl och alrid skulle göra någon illa men mening!!!!! Så nu är de på tiden att göra nåt åt allt och inte vika dig förens du är nöjd med de du vet att du kan få!!!!
Lite pepp till mig själv såhär en tisdags morgon! Hahah... Va rädda om er <3
Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0