Undra om jag gjort han "däruppe" någonting!?

Har nu jobbat två dagar efter semestern, de känns helt okej, fast de är ju skönt med semester... men de är ju bara ett år kvar till nästa! =/ Killen jag jobbar med börjar ju ny skola nu oxå, så de blir ju lite nya ansikten som man kommer se om dagarna. De ska bli spännande!

Igår fick R in nåt slags bruk eller nåt i ögat när han putasade och de släppte aldrig.... så fick ja åka in till vårdcentralen på kvällen, vi va väl där runt 20.30 och va inte hemma förens 22.15 kanske. De tråkiga va att dom inte fick ut skiten ur ögat på honom och verkade inte fatta att han sa att de inte va borta men skicka hem han ändå me nån salva och sa att han skulle ringa ögonkliniken idag om de inte blev bättre. Tror ni de blev bättre...!? Nej, så idag har han vart inne på sjukan igen, men fick träffa en riktig ögonläkare som fick rent ögat, de va nån genomskinlig flisa av nåt slag som satt fast där, så nu är de bara å hoppas på att de blir bra och han fått ut allt!

Undra om jag har gjort han däruppe ("gud" eller va han kallas) någonting... saker verkar bara fortsätta dyka upp, kan inte vi bara få va ifred nu? Så vi kan focusera på allt annat!? Hoppas på en lugn hemmakväll ikväll, ska laga lite mat här nu, sen blire en långis me F och sen ska ja bokstavligt slänga mig på soffan!

VA RÄDDA OM ER!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta hand om dig lilla Saran och våga fokusera på det positiva, även om det inte alltid är så enkelt, jag vet. Livet är som det är.



Många kramar

2011-08-25 @ 18:22:17
Postat av: Sara E

Emmutt?

2011-08-31 @ 20:11:29
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0