Välkommen FREDAG!

Åh jag välkommnar fredagar varmt nu för tiden! Vet inte riktigt varför, med tanke på att jag dräller runt hemma hela veckorna, de kanske är för att "normala" människor är lediga då!? På fredagar händer de alltid nåt roligt, mysigt eller bara nåt annat än vardakvällar! =)

Ikväll ska jag hem till Matrosgatan och fira Felix (9år) och Alexander (6år), där brukar de alltid bjudas på smaskig mat och dryck. Kommer nog bli väldigt trevligt, träffa hela "tjocka" släkten! Robban jobbar idag så han kommer dyka in senare.

Nu på fm har jag å Frasse vart på en härlig lång promenad och sen gick vi förbi Cicci och fick kaffe! Super mysigt, va länge sen vi sågs nu! Nu ska ja försöka fixa lite här hemma så de ser dugligt ut, ja blir så slapp på att ha "ordning" hemma nu när jag är hemma jämt! Vet inte varför, många tror ju att om man är hemma hela dagarna så ska de ju vara välstädat och tvätten vikt och maten stå på bordet när karln kommer hem. Men riktigt så funkar de inte för mig iaf, snarare tvärt om känns de som, pga att ja e hemma så tänker jag "äh, städa kan ja göra imörn" "nej men fixa de där, de gör jag imörn" osv. Dåligt av mig, men ja så är de! Men de blir ju iaf gjort några ggr i veckan! =)

Får se om ja hänger med till Sthlm i mörn, vet inte om jag känner för de! Kanske hittar på nåt annat ist, vem vet!? Kanske blir nåt sjukt roligt!? Hehe...

ÅH..ja hoppas att jag får ett litet sms snart om att min kamera har kommit till konsum! Vill ha den nu! Helst igår!

Nej dags å sätta lite fart!!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Fitri

Sara..nu får du fan ta o blogga lite bättre ;P Tack för en mysig snabbis igår vännen ;) Puss..

2010-04-07 @ 11:23:24
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0