Underbart vinterväder!!!

Min älskade lilla vovve och jag har vart ute på en lååång promenad nu på fm, de vart helt underbart!!! Tänkte lägga upp några blider här så ni får se hur juvligt de va...




Trosaån!!






Havet!                  Finafisken!            Båt!                      Solen!                  Bryggan!??


Min älskade hund!!! Me love***

 

Ikväll så ska ja dra mig upp mot Sthlm, jag och Frasse ska åka till Sofie och Johan och ha mys! Robban ska på aw med Walle och några till. Så vi får väl se om vi ses! Hahah....

Imörn blir de till att fira mormor, vi ska dit och äta mat och dricka lite vin. Kommer bli mysmys de med!

Nej ni nu är de dags att springa vidare, ja nej just de, här kommer en blid på Marica och Kelly oxå. Den är inte så bra men de är ju alltid nåt!

 

Nygifta!! Kelly och Marica! Love***

 

Ta hand om varandra, KRAMAR***






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0