Tråk vädur!

Shit va tråkigt väder de är nu, man har ju blivit lite bortskämd med solen på senaste. Så nu när de är disigt och solen knappt når fram genom molnen så är de såå tråkigt! När man vaknar på morgonen och solen lyser så blir man både glad, pigg och har vårkänslor. Men icke en dag som denna. Men de ska tydligen bli bättre i helgen, så hoppas hoppas!

I helgen som va så hade vi like folk här hemma, både fredag och lördag blev de sent. Men de va kul och mysigt!

Har kännt mig lite hängig dom sensate dagarna, inte feber men lite snorig, trött i kroppen och allmänt seg. Jag är så less på å inte vara 100% frisk. Fast de är ju så dessa tider på året, många e sjuka och när man väl blivit "frisk" så blir man sjuk igen. Hum..
Ikväll är de innebandyträning igen, jag har inte bestämt mig om ja ska åka men ja vill. Men är de värt de när jag inte mår 100!? de är ju så jäkla kul, men ja vill ju inte bli sämre ju! Jaja får se hur de bli.

På fredag så ska vi till mina kusiner och fira deras 9- och 6-årsdagar, på lördag ska vi ev upp till sthlm. Robban och Micke ska sätta in Andys kök och sen ska vi alla ev ut och käka lite, kanske ta ett öl eller så. Vi får la se hur helgen blir, kommer bli bra!

Nu har jag den ständiga frågan, "va ska vi äta ikväll?" Undra hur många ggr i veckan man ställer sig den frågan!? Nån som ha svaret??

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Jossan

Asså fy fan för den frågan, "vad ska vi äta idag".. Och svaret man får är alltid "jag vet inte".. Suck..

2010-03-24 @ 22:03:11
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gör veckomeny så slipper ni fundera på sånt.

2010-03-25 @ 14:26:55
URL: http://handlas.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja Hanna! Håller med dig, vi gjorde alltid de förut, vet inte varför vi inte gör de längre!? Då slippar man som sagt den ständiga frågan och sen blir de billigare oxå..hum. Kanske ska försöka komma igång med de igen!?

2010-03-26 @ 13:02:45
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

De har veckomenyer på tasteline.se och recept.nu

Där brukar vi kolla för lite inspiration.

2010-03-26 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0