Snö och snö, och sen lite mera snö!!!

Inatt så va inte Robban hemma, han skulle fixa Andys golv idag så han stanna i Sthlm. Men fifan asså, jag hatar verkligen att vara ensam hemma på nätterna. Ja hörde så sjukt många nya ljud och ja kunde bara inte sova! Ja gick tom upp och låste dörren ner till källarn för att jag tyckte de kom massa ljud därifrån! Men men, tillslut så somnade jag av uttmattning.

Jag har funderat på en sak, vänner kommer ju och går och familjen alltid består. Jag har märkt på senaste att vissa "vänner" bara försvinner på nåt konstigt vis medans andra kommer ännu närmare. Ja älskar mina vänner och får lite ont i hjärtat när vissa aldrig hör av sig, medans jag är sjukt glad över de vänner som verkligen är mina vänner!!! Men samtidigt så har jag "hört" att jag/vi är i den åldern då många av ens vänner försvinner, man tappar väl intresse och saker att ha gemensamt kanske!? Va vet jag!?
En sak vet jag och de är att jag är så fruktansvärt glad för er mina vänner som jag har! Ni betyder oerhört mycket för mig!!! Love you all...

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0