Pigg/Trött

Igår lagade vi mat och dack några öl hemma hos Sofie och Johan, sen drog vi och bowlade..de gick sådär! Men ja kom över 100 varje gång så de va ju iaf godkänt!
Sen kom Robban och hämtade mig och vi drog in till stan, Robban jag och Walle gick ut på nåt sunkigt hak och drack några öl innan vi åkte hem till Walle igen! De va en bra kväll, men idag är jag trött!
Men idag är jag trött! Jag kommer ihåg en gång i tiden när man kunde vara ute både fredag och lördag men ändå va man pigg på söndagen! Men nu, ja då kan jag bara ta max två öl eller två glas vin och sen ligger jag eller iaf är sjukt trött hela dagen efter! Men men, jg brjar väl bli gamal! haha...

Ikväll så ska vi åka till mormor och Hasse och fria mormor! Hon fyllde år från nån vecka sen. De kommer bli mysmys de...och jag antar att vi kommer vara sjukt mätta när vi åker hem! Mormors mat! De är inte mycke som slår de!! MMmmm....

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0