LESS!!!

Nu är jag så fruktansvärt less på att gå hemma! Jag vet inte snart vad jag ska ta mig till! Jag blir tokig!!! Orka sova länge varje dag och inte göra nåt speciellt på dagarna! De suger....
Vet inte va fan jag ska ta mig till snart...

Och sen när jag hör att en av mina bästakompisar blir utsatt för en massa skit hela tiden blir jag galen! Hur fan är människor funtade i huvet egentligen!?? Tror inte dessa människor tänker nånting, och om dom gör de så är de med RÖVEN isf! Tur att de finns "normala" människor runt om dom oxå! Jag blir helt tokig!
Sen så får man höra att jag är en bitch och va fan de nu mer va 24seven ahahah..jag dör! Kom med nåt annat...=)
Men har man inget eget liv så kan man ju "försöka" sabba andras! Eller så kan man ju lägga sig i andras om inte annat! Sabba, då har dom gett sig på fel människor!

Man kan ju bli annat en trött på de här alltså...my god!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå en långpromenad men min älskade lilla voffa!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Anonym

källkritik

2010-04-25 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0