Grattis mormor!

Igår var vi hos mormor och firade henne! Vi hade jätte trevligt, jag fick lotten att köra hem! Men de gjorde inte så jätte mycket utan de var rätt skönt faktiskt. Om inte idag iallafall! Heheh, ja och min bakfylla annars!
Vi fick väldigt god mat och massa annat gott, mormor, vilken kock hon är! Ni som ätit av hennes mat vet vad jag snackar om. Henne skulle man ha hemma jämt. Då skulle ingen gå upp i vikt, husmanskost på hög nivå!

Min käre sambo har vart i södertälje idag oh köpt sig ett nytt x-boxspel..han e så nöjd. Så nu vet jag vart jag komemr ha honom de närmaste dagarna! Hahah..men de är ju så. Killar kommer nog alltid tycka tvspel är hur kul som helst, hur gamla dom än blir! Eller va tror ni!?

Jag känner mig lite rastlös idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Kanske jag ska ta och baka lite vaniljbullar kanske!? Orkar jag!?

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0