De är mycke nu!

De har vart mycke nu dom senaste dagarna och veckan. Ska försöka uppdatera lite om vad som hänt iaf.

I lördags var de dop för min lilla guddotter Nova, de var jätte fint och hon va duktig! Jossan fick ta henne i några minuter när hon blev ledsen men annars så hade jag henne under hela dopet! =)
Börjar känna mig väldigt vuxen nu (ibland) på bara några veckor så har jag hunnit med å vara tärna på min väns bröllop och nu i helgen dopet och gudmor! De känns rätt vuxet tycker jag...och väldigt roligt å få äran att vara gudmor och tärna. Jag är väldigt glad att jag fick äran till båda! Tack! =)

Sen va de ju melodifestivalen i lördags oxå, jag visste inte om ja skulle titta eller inte. Hade ju inte sett ett ända avsnitt innan men. De va ju final så..vi kolla lite iaf. De va väl okej, fanns några bidrag som va bra men, ja jag tycker hela grejen blivit sjukt konstig med alla delfinaler elelr va de heter. Men Annas låt va ju rätt okej men ja tror inte vi kommer vinna med den tuvär, men men!

Vi va iaf hos Robban och Erica och kolla på finalen, de va mysigt! Felicia har blivit så stor, de går så grymt fort!
Sen gick vi ner en sväng på fyren, de skulle vara spelning där men när vi kom dit så va de bara nån dj, tråk! Men de va rätt kul ändå, ganska många som vi "känner" va där så vi satt kvar ett bra tag!

I måndags hade mamma en semesterdag, så hon och jag tog en sväng till mormor. Vi fick supergod lunch och sen satt vi och kolla på gamla kort hela em haha sånna kort de finns! =)

Idag har jag inte hunnit med så mycke mer än och kolla efter jobb och vart ute på en långpromenad med Frassebus. Men fasiken va drygt de är nu, jag hittar knappt några jobb att söka. Jag blir tokig, ja vill ju hitta mitt jobb nu och börja jobba! Är färdig med att gå hemma nu! De är såå tråkigt! Suck!

Men snart kommer Ange och livar upp mig lite iaf, vi ska planera lite inför träningen ikväll. Vi ska försöka lära tjejerna lite regler och lite spelförståelse, jag hoppas att dom kommer förstå! =)

Ta hand om vrandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0