Bröllop m.m

Jag har haft väldigt väldigt mycket den senaste veckan, har hjälpt Marica och Kelly med förberedning av deras bröllop! Ja har varit helt slut emellanåt, men de har dom oxå varit så de har inte varit läge och säga nåt till dom/henne.

Men de blev ett sjuhelsickes bröllop iaf, dom va så fina! Jag kände mig ju lite ansvarig där emellanåt med tankte på att jag vart så involverad och att Linn och Frida (tjejerna som serverade) hade jag bett om hjälp i sista sekunden så jag ville ju underlätta för dom med. Men jag tror inte att brudparet eller gärsterna märkte så mycket av allt strul i köket. Och om nån gjorde de så what the fuck! De var väldigt lyckat och allt gick kanon med mat och undanplock och allt.
De finaste och de som gjorde mig mest rörd (jag va rörd många gånger och grät) de var när Marica och hennes pappa dansade, kommer inte ihåg va låten hette men den handlade om pappas lilla flicka typ! De va så himla fint! Åhhh...hon har en riktigt bra pappa och en superfamilj!!!

Nej nog snack om de, jag har varit på två intervjuer denna vecka som vart. De gick skit bra på båda, de ena va bara timvik men de andra hoppas jag på, dom skulle höra av sig i mitten/slutet på mars. Så håll en tumme!

Igår va jag, Jossan och lilla Nova på ikea. Nova var jätte duktig!! Va så länge sen ja träffa min guddotter, men nu fick ja gosa lite! Jag spenderade väl lite väl mycke pengar men de gör inget! Man måste ju få göra de ibland oxå...gjorde några riktigt bra inköp!

Idag när jag och Frasse va ute och gick så sprang vi på Marica, Kelly och lille Ville! Dom hängde med hem hit och fika lite, de va myspys! Men lilla Ville han är som en huggsax, han "hugger" efter en. Fan va ont de gör när han biter och när man säger till honom så tokskrattar han..haha lilla skitungen!

Nu blir de lite fix här hemma, sen blir de nog en till promenad i solen innan den försvinner igen!

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer
Postat av: Marica

Tack för all hjälp kära du! Låste du om dig ordentligt inatt förresten?

2010-03-04 @ 10:50:23
URL: http://nittiofemkvadrat.blogg.se/
Postat av: Sara

Japp jag låste tre fyra fem gånger tror jag, fan va nojjig jag har vart inatt. Kunde fan inte sova och hörde en väldans massa ljud! =( men inte pga du vet. utan pga att jag är så sjuuukt mörkrädd! Saknar dig på fb! kom tillbax! Love***

2010-03-04 @ 14:11:16
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0