Tränar!!!

Måste bara säga att jag är så sjukt nöjd med mig själv just nu, jag tränar!! Wiihoo!!

Igår hjälpa Marica mig att färga håret, jag hade egentligen tänkt å vänta med de tills jag hade satt i min hårförlängning, men håret vi hade beställt var så mörkt, så vi färga mitt hår. Men löshåret var ändå för mörkt och ja kan inte använda de. Skitsynd, vi skulle ju ha satt i de idag men nej, nu har vi beställt nytt hår och hoppas på att de kommer snart, och passar min nya hårfärg som för övrigt blev skit fin! =)

Idag har ja och Robban vart hemma å fixat lite, de är så skönt när Robban e ledig, för då slipper ju jag vara ensam..=) Jag har oxå vart hos Farmor och farfar idag och gjort en hemanet på farmor, de blev fint, men jag undrar hur de kommer se ut när man inte fönar och fixar lite extra!

Tränat och vart ute med Frasse har jag oxå hunnit med idag...

Nu har jag förtjänat att lägga mig på soffan å slappa resten av kvällen!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0