Nytt år nya tag!

Nyår, shit vilken kväll de var. Vi va på Råsunda restaurang och fira nyår i år, fan så kul de va. Vi kände bara kanske 10pers och vi var nästan 45- 50 st tror jag. Helt otroligt roligt och sjukt god mat och undertbart sällskap, kan de bli bättre!? Nej jag tror inte de! =)

Nu när de är nytt år och så har jag bestämt mig för att bli duktig och börja träna igen, tror de kommer gå bra. Första träningen va igår, lite sent kanske men bättre sent än a....g, japp! Men de var hårt, min kropp är inte van vid att anstränga sig mer än å gå promenader och idag, vilken jävla träningvärk jag har! Helt galet! Men vilken konstigt skön känsla de är och ha ont för att man varit duktig! Hihi....säg till om ni vill hänga med å träna nån gång, vore bara roligt å vara fler...kom igen!!??

Åh en sak som är sjukt rolig är att Emma stannade hemma från mexico!! Wiihooo!!! Jag är så glad för de, jag har verkligen saknat henne. Fast hon är en ko ibland...;-) hihi..

I lördags va jag å Emma först i sjösa hos en gamal gymnasiekompis till mig, sen drog vi in till Nyköping och gick på krogen! Haha shit va de va länge sen, men gud va roligt de är å träffa nya människor och framförallt gamla vänner. Tack för en sjukt rolig kväll!!

Idag kom Emma hit vid 9.30 tror ja de va, hon va hundvakt åt Knutte, så vi tog doggsen och gick en promenad. Sen bar de av hemåt och färga Emmas hår. Hanna kom förbi och vi har "hängt" hela dagen nästan. Så mysigt, Elsa den lilla krabaten, hon växer så fort. Kan dom inte vara små små små bebisar lite längre, fast iof, hon är ju lite roligare nu är hon hänger med lite bättre....=)

Nu är de dags för lite kaffe tror jag, sen ikväll blir de Paradis hotel med Emma, haha shit va kul de är, sjukt program som bara inte kan sluta titta på. Hum...bra eller dåligt!? asg...

Ta hand om varandra, Kramar***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0