Fredag!!!

Äntligen, nu har mina papper blivit klara hos a-kassan så nu kanske jag får lite pengar snart! Har gått så sjukt läng nu utan pengar. De är ju galet va man ska behöva vänta, fatta om ja hade vart ensam. Då hade jag fan vart tvungen å gå till soc eller nåt, jag fattar inte vad dom gör på a-kassan..suck! Men nu är de ju skit samma för nu så ska ju mina pengar börja komma in iaf...så de är kanon!!

Förra veckan så fixade Marica mitt hår, (satte i löshår) de blev jätte bra. Färgen på löshåret och mitt hår var typ exakt lika. Såå jävla bra!! Nästa vecka så ska jag gå till Jessica så hon får klippa in de lite mera. Då kommer de bli ännu snyggare!! hihi..ja e jätte nöjd!!

Idag har jag å Limpan vart ute på en promenad i sol och tonvis med snö..men fan så fint vi bor i den här lilla hålan ändå..man blir ju väldigt hemmablind!!!

Ikväll så kommer Robban, Erica och lilla Felicia hit och ska äta lite mat och umgås. Felicia är ju så stor nu, ja träffar ju nästan bara småskitar nu förtin =)

Tänkte lägga upp lite bilder och uppdat va vi gjort på senaste, håll till godo..=)

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0