Tistag!!

Helgen va jätte mysig, i lördags va vi hemma hos Emma och firade henne lite granna! Vi började med att spela hockey ute på isen. De va 100år sen ja åkte grillor och dessutom va dom ja hade förstora så ja åkte kanske 15-20 min bara, men de va rätt kul. Men tror ja såg ut som bambi på hal is..haha. Shit va svårt de va!
Sen grillade vi korv och på kvällen så hade vi bordshockey tunering, jag sög på de osså. Ja förlora min grupp, STORT! men de va rätt kul ändå..=)

Igår va Robban hemma hela dagen, MYS! Han va borta nästan hela förra veckan så de va mys! Vi käka lite midda med Micke och Linn på kvällen, sen spela vi poker. Och Robban och ja VANN sista omgången!! Tjiihooo!!!36$ NICE!

Om en stund ska ja bege mig till Marica och hjälpa henne lite inför bröllopet. De är ju så mycket strul för henne hela tiden. Folk som sagt att dom ska fixa de ena och de andra ställer helt plötsligt inte upp eller så har dom glömt! Suck! Men som ja sa till henne, när dagen D kommer så är de bara att släppa allt och bara njuta av allt som dagen erbjuder.

ÅHhh, på fredag så jobbar Robban. På kvällen så ska vi ev ut och ta några öl me Walle mf. Men på lördag, då ska ja å Robban ha vårat alla hjärtans dag mys. Vi ska bo på hotell, bubbla, gå ut och äta, kanske gå på nån föreställning eller så...kommer bli så härligt! Jag längtar!!

Har bara ett litet problem, Frasse! Jag har ingen hundvakt! :( Men de löser sig på nå sett...

Nej nu ska jag springa

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh va myspys ni kommer få i helgen. Jag vill oxå gå ut & äta & sova på hotell!! Det va längesen, men det får bli vid ett senare tillfälle. Pöss

2010-02-16 @ 16:10:48
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hallå? Frasse ska ju vara hos oss eller?!?

2010-02-17 @ 09:27:06
URL: http://Handlas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0