Sjukling!!

Dagarna som gått denna vecka har inte vart speciellt roliga, jag har legat sjuk. Feber, hostig, snorig och ont i kroppen. Inte en bra start på veckan inte, men ja hoppas att de kommer gå över och ja blir piggare till helgen. Skulle vara kanon!!

En sak som ja legat å tänkt på de senaste dagarna är, hur människor behandlar varandra. Jag kan inte alls förstå hur man kan behandla sina nära på de sättet som dessa människor gör. För mig är de helt obegripligt! jag blir så ledsen för mina vänners skull, om ja kunde så skulle jag ta tag i vissa och skaka om dom!!

Men ja är inte heller alltid så bra på att hantera situationer, men nånting som ingen av mina vänner eller nån i min familj kan beskylla mig för är att ja inte skulle bry mig om mina vänner eller min familj!
Min familj och mina vänner betyder allt för mig, jag tror inte att alla ni förstår de!!

Men jag hoppas att denna situation kommer bli bättre och i bästa fall lösa sig. Men tills dess så har ni mig och många andra som betyder nåt för er!!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer
Postat av: Miserable Fat Belgian Bastard

här, Ta en biff!

2010-06-24 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0