Okej..

Okej, jag älskar vinter och snö, men nu tycker jag att de räcker med snö. De är helt underbart att snön har fått ligga så länge som den har gjort, men nu orkar jag inte skotta mera. De som är får gärna ligga kvar men snälla...sluta snöa!!!
Igår va Robban och ja å tränade igen. Fifan vilken träningsvärk jag har idag och värre kommer de bli imörn. Men de är ju en värk som är skön på nå vis...=)

Jaha å så nu är paradise hotel slut oxå, Jackie och Patrik vann. Lite otippat att dom skulle vinna, men kul för dom! Men va ska man nu fassna i för såpa?! De finns ju inga...=(

Gaaahh jag är så uttråkad om dagarna nu, ja vill bara hitta på nåt, vad som helst. Men alla normala människor jobbar ju. Sååå tråkigt!! Jag vill oxå jobba, fatta va mycke extra jag har å ge nu...

Tur att jag har min lilla voffa iallafall...vad skulle jag göra utan honom!? Han är den bästa vovven å världen och han är min! De va nån som skrev nån stans innan vi köpte Frasse att köpa hund är den ända kärlek man kan köpa sig och få nån som älskar en tillbaka...SANT!



Finaste vovven!!!



Frasse å bästa polarn Knut!




Frasse och Linus...Frasse saknar Limpan!


Nej nu är de väl dags å gå ut och skotta igen...de slutar ju lixom inte ramla ner snö från himlen!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: sara

hej du söta vilken fin bild... <3 limpan saknar sin frans!! vi får ta och styra upp det...hmmm.. saknar ju dig också! många kramar <3

2010-02-03 @ 15:29:07
Postat av: Sara

=) ja Frasse yla om limpan häromdagen, klart vi ska styra upp nåt! Jag saknar dig oxå gumsan..vi får ringas..pöss <3

2010-02-03 @ 17:43:47
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0