Nu är de jul igen eller nej, helg igen!

Fan va tiden försvinner snabbt, ja undrar hur de här kommer gå!?
Snart är man väl 40 och sitter kvar här i Trosa med hus, barn, hund och volvo. Är det de jag vill med mitt liv? Vad vill jag göra? Plugga? Jobba? Men till vad och med vad? Hur ska man veta? När ska man veta? Nån som har nåt bra svar på frågorna??

De är ju inte så att jag inte trivs med att bo här och leva de livet jag gör, för de gör jag. Men jag undrar om de är såhär jag vill att mitt liv ska se ut. Många gånger drömmer jag mig bort och och undrar hur de skulle vara om jag började plugga på högskolan kanske till ssk eller polis eller nåt sånt. Eller hur de skulle vara om vi flyttade till Sthlm, Gbg eller Malmö...bo en storstad och leva de livet. Hur skulle de vara? Vad skulle vara annorluda, de blir ju en vardag där med men, man skulle träffa massa nya människor och göra massa nya saker som man inte gjort och bara kunna unna sig att göra lite mer småsaker som man inte kan göra här, pga att de inte finns saker att göra här på samma sett. Typ bowling! Flera resturanger! Bio! Mer affärer! Allt sånt..undrar hur de skulle vara!? Skulle vilja prova, men är de värt de?? Många frågor finns de!!

Men för att återgå till mitt "spännande" liv. Idag fyller min bästaste Emma 25år, hon är iof i Prag nu men kommer hem imörn och då ska vi ha lite firande för henne. Kommer bli jätte mysigt och kul tror jag! Hoppas och ser fram emot de.

Ikväll kommer Johan och Sofie hit tror ja. Vi ska fira att min underbara sis har fått ett fast jobb på 100% i Sthlm. Så hilma kul för henne, lite avis är jag nog allt, ja villo osså ha ett jobb. Men ja gläds med henne och tycker de är sjukt roligt att hon fått ett jobb inom de hon är utbildad till! Grattis Fiffi!!!

Nu ska ja göra mig iordning och försöka få fart påå mig själv! Men ha en trevlig helg allihopa!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0