Intervju x 2

Idag har vi vart å fikat lite hos farmor och farfar, de va trevligt! Robban kolla även lite på deras badrum, som ha ska göra ordning i vår.
Lite städning har de hunnits med idag oxå, väldigt skönt!

Pratade med både jobben idag angående intervju, imörn ska jag vara på ena och på måndag ska jag till andra. Känns väldigt roligt faktiskt. Även om ja inte får nåt av dom så är de ju kul å gå på intervju, man lär sig alltid nåt! Så somsagt, håll en tumme för mig!!

På lördag är de bröllop, jag ser verkligen fram emot de. Men lite spänd och närvös är jag oxå. Jag ska ju lixsom vara tärna, (för er som inte visste de) och de är ju ingen lite grej. Men Marica och ja skulle gå igenom allt här i dagarna så ja vet hur jag ska gå och stå osv...man vill ju inte göra bort sig! =) Men de är nog ingen fara.
Men ja är väldigt glad för Maricas skull, hon har hittat en kille som passar henne perfekt!

Nu ska jag nog sätta på lite kaffe och äta lite glass framför dumburken!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: sofija

Lycka till med jobben. Jag håller tummar och tår för att får något av dom:)



Wow, vad roligt att du ska vara tärna. Vilken ära:)

KRam

2010-02-24 @ 11:48:15
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0