Heron city!

Hela förra veckan låg både jag och Robban sjuka, så tråkigt! Så vi var rädda att vi inte skulle komma iväg på våran myshelg i Sthlm. På fredagen blev de till å vara hemma men på lördagen så rulla vi upp till Stockholm. Vi hade de kanon, hotellt var jätte mysigt och låg väldigt centralt. På dagen va vi och handla kläder och på kvällen va vi på golden hits och käka middag och efter de åkte vi tillbaka till hotellet å bara umgicks! Super helg!

Igår va vi och fick vursta söndagsmiddagen hos mormor och Hasse, va så sjukt god mat!! Vi rulla hem sen...;)

Idag så har jag, mormor, Alexander och Johanna varit på heron. Vi tänkte kolla på en bio. Men nej, de gick inga barnfilmer idag och den tidigaste filmen började kl 18 eller va de va. SUCK! Men de gjorde inte så mycket, vi bowlade ist, har ju inte gjort de på 150år, ja kommer ihåg när ja bowla rätt mycke förut och då va jag rätt duktig men nu..vilken skit asså, haha. Men ja vann..och de är huvudsaken! Alexander (5år) kom 2:a. Han va skit dukig, han hade iof hjälp av en slags ställning som man la klotet i och sen knuffa på de, men ändå!

Dom har ringt från ett jobb idag och ville att jag skulle komma på en intervju, så ja ska ringa upp dom imörn. Sen så hade jag dessutom fått ett mail från ett annat ställe och dom ville oxå att jag skulle komma på intervju!! Hahah nu jävlar kanske de släpper för mig!! Håll en tumme för mig allihopa!

Nej nu är ja helt slut, ska lägga mig i soffan och kolla på en film!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0