Helg igen!!

Redan fredag, igen! Fan va tiden springer iväg hela tiden..jag hinner knappt med asså!

Sara är påväg hit, vi ska ta en liten fika och sen ska vi bort å träna lite. Hoppas på att Sara vill hänga på. Ikväll blir en lugn kväll, kanske lite middagsgäster och lite spel. Måste ju ladda lite...;-)

Igår var jag och klippte mig, de blev bra. Men jag har tydligen lite för lite löshår för att Jessica skulle kunna klippa upp de, hade behövt 30-40 till för att de skulle bli perfekt. Men jag är nöjd ändå..=)

Helgen kommer bli grym, de känner jag på mig! jag berättar allt om den på söndag...

Hoppas ni alla får en kanon helg!! =)

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0