Energi!?

Vart är all energi nån stans? Vem har tagit min energi!?? Ja, de kanske är jag själv som har tagit den ifrån mig själv? Vad vet jag, men jag är uppe sent om kvällarna, sover för länge på morgonen, gör inte mycke om dagarna och tycker inte saker är så roligt just nu. Jäkla vinter och arbetslöshet!!
Men jag måste hitta ett sett att ta mig ur denna onda cirkel, men hur? Nån som har nåt bra tips till mig?

Jag har iaf bestämt mig för att börja med natur diet igen, tänkte bli av med några kilo såhär efter alla helger! De har ju inte precis blivit lite mat och godis på senaste! Och träning ska de oxå bli mer av vill ja lova!

Hanna, Elsa och Emma var här nyss och tog en fika. Lilla Elsa bara växer och växer...snart springer hon runt och jagar Kunt och Frasse. Haha...

Nej nu är de dags å byta om och dra och träna lite. Då kanske jag hittar lite ny energi!! Hoppas!

Åh just de, ikväll är de final på paradise hotel, Emma och ev Hanna och Bea kommer hit så vi ska glo ihop. Undra vem som vinner!? Spännande!! Hehe...

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0