Snöblandat hela långa dagen!

De har vart snöbalndat hela långa dagen, kan de bli tråkigade!? Nej tror inte de, inte ens Frasse vill gå ut. Men vi är ju tvugna, vi va båda skitblöta när vi kom hem och kalla, burr... Hoppas på finare väder imöra!

Ha blivit lite granna gjort idag, ja har plockat bland alla prylar vi har överallt och fixat me lite tvätt m.m, men man får ju inte så stor lust å göra nånting när de är tråkvädur ute! Men ja är rätt nöjd, kände att jag behövde en liten paus nu. Hoppas få lite mer undanstökat sen.

Robban har vart på massa tester idag, för ett brandjobb. Hoppas att de gått bra och att du får de! Men han ska även på tester imöra och efter de ska han jobbe. Så ja får inte se han förens imornkväll...stackars mig.

Imöra får jag förhoppningsvis lite besök av Fitri..jag försöker övertala henne om att söka jobb på samma ställa som ja ev ska jobba på i sommar, fatta va roligt om vi skulle jobba på samma ställe! Heheh galet kul!

Idag har många tankar gått åt en speciell vän, hoppas hoppas hoppas att allt är som de ska! Vill att du ska veta att jag alltid finns för dig och att du är en underbar vän! Love ya!

Tvättmaskinen kallar på mig, bäst å springa!

Ta hand om varandra, KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0