Småland och morfar!!

I veckan va jag hos Jossan och Nova, vi hade en supermysig dag! Sen kom Jossan och "alla" barnen (Nova, Lea och Sandor) hit igår med bussen. Vi hade en jätte mysig dag.
Haha Sandor den lilla busungen, han satt i mitt knä vänd emot mig och tittade och kände lite överallt, efter en liten stund så kände jag att han började klämma, verkligen klämma, på mina bröst. Haha ja frågade vad han gjorde men de kunde han inte riktigt svara på. Men när han började bli lite väl intensiv så va ja tuvngen att säga till honom att han får göra så på sin mamma eller på Jossan. Skitungen, Robban bara garva och sa att de ska börjas i tid! Tur att han är liten....

Idag så har jag lite ärenden å göra nere på "stan" här i Trosa, ja ska köpa en present till min sis som snart fyller år och sen ska jag passa på att köpa min morfar nåt fint oxå.

Mamma, pappa, jag & Frasse åker ju ner till morfar i em, han bor i småland, mellan Västervik och Vimmerby. Åh jag kommer ihåg när vi va små, då va vi där nästan hela sommrarna, de va helt underbart. Jag älskar verkligen att komma dit, de är så enkelt. Man blir så lugn och känner sig så fri på nå sett. De är så lovley....
Men de ända som är lite jobbigt med att åka dit nu de senaste åren är att morfars hund Rocky och Frasse är så grymt intensiva. Dom ger sig alldrig, å fårsta timmarna går åt att ta reda på vem som bestämmer, och Rocky är lite för snäll och mesig så han säger inte ifrån till Frasse fast de är han som "ska" bestämma. Jajaj, de går ju säkert bra idag med.

Robban blev iaf gald att jag bestämde mig för att åka, för du behöver han inte känna sig dum när han ska jobba imörn med. Stackarn, han jobbar fan JÄMT! (Och ja kan inte hjälpa honom) Ja blir tokig snart, jag skulle vilja hitta ett svartjobb som jag kan göra. Tjäna ihop lite extra pengar, eller varför inte, ett fast jobb kasnke...spelar ingen roll. Men nu vill jag oxå JOBBA!!!!

Men ha en underbar helg allihopa!!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha.. Ja alltså, Sandor verkar vara väldigt facinerad av bröst :)

2010-04-09 @ 15:11:17
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha.. Ja alltså, Sandor verkar vara väldigt facinerad av bröst :)

2010-04-09 @ 15:12:03
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0