Slapp helg!

Helgen som va har vart helt super! Vi har vart hos morfar och bara varit, gått långa promenader med hundarna i skogen, ätit sjukt god mat, pratat och skrattat. Så bra som en helg kan bli.
Sen fick jag med mig en fotölj från morfar, som hans pappa fick när han fyllde 50år. De är en snurrfotölj dom är orange...vädligt retro! Så nu har gungstolen åkt ner i källran och den "nya" fått plats i vardagsrummet! Skit snyggt! Tack snälla morfar för fotöljen och en underbar helg!!!

Jag har vart en sväng och framor och frarfar idag, har lånat ut min spikmatta till framor. Hon är sjuk igen och ja hoppas att den kanske kan lindra lite smärta, och at hon blir frisk snart!

Har hittat lite jobb som jag ska söka nu, hoppas jag får nåt av dom, eller iaf komma på en intervju!

I veckan som kommer så är jag ensam til stor del, Robban ska jobba och vara på utbildning nästan varje dag. Tror han är helt ledig på söndag. Hoppas de iaf.
Ja och mamma ska nog åka och storhandla nån dag, kanske även kika på lite vårkläder!

På trosdag fyller Sofie år, ja har redan köpt present till henne så de är klart! Skönt att veta vad man ska köpa. Hon är ju inte helt lätt att handla till den där fisen. =)

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0