Redan helg igen!

Nu när jag går hemma såhär så går veckorna så snabbt att jag inte hinner med, helt galet! Ibland vet jag knappt vilken dag de är..haha! Men ja vet att idag är de fredag och idag blir de till att grilla tror jag. Om de regnar/snöar ikväll så grillar vi på altan på framsidan under taket, annars om solen tittar fram så blir de till att stå på baksidan. Hur eller hur så ska vi grilla! MMmm längtar, murremarre!'

Imöra så ska vi fira lilla Fiffi, tror vi blir närmare 20-25 personer hemma hos mamma och pappa. Nu är de ju inte längre bara våran familj som vill fira henne utan även Johans familj. De kommer bli syper mysigt!
Ja var ju en aningen anti Sofie och Johans förhållande i början där, men nu känner jag att dom passar rätt bra ihop. Så länge dom är lyckliga så är jag lycklig!! All kärlek åt er sötisar!! <3

Robban han jobbar och sliter som vanligt, är de inte på Bromma är de övningar, utbildningar, jour eller nån annan som behöver hans hjälp. Jag tycker fan synd om honom nu, han får aldrig bara vara hemma å inte göra ett skit. Sen får han så dåligt samvete gentemot mig oxå för att han inte är hemma nåntig, han kommer hem med blommor lite då och då för att stilla sitt samvete, ja blir givetvis jätte gald då, men jag känner samtidigt att han inte behöver ha dåligt samvete bara för att jag är ensam hemma! Han gör sitt bästa och vilket gör att han är världens bästa pojkvänn! Älskar dig min prins!

I em så ska jag iväg och klippa mig och färga/slinga håret, jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra. Ska jag klippa kort kanske, slinga de blont, bara toppa, färga mörkt!??!?? Nej ja vet inte, jag får se hur de blir, men hoppas f-n att de blir bra iaf, de kostar ju en förmögenhet. Sist jag både klippte och färga kosta de närmare 1500kr tror ja de va. Så man fixar ju inte håret varje månad direkt!

Trevlig  helg allesammans!!!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer
Postat av: Fitri

Hihi...jag kallades oxå för Fiffi när jag jobbade på ICA =) "Fiffi till kassa 2 tack"!

Klart att ni får provåka bilen. Om Timmy får bestämma så har nog Robban första tjiing isf ;P Lycka till med grillningen ikväll!! O jag längtar efter att få se dig nyfrissad ;) Puss i ögat...

2010-04-16 @ 14:35:00
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sara

men vilken tur att Timmy inte får bestämma då! hahaha

2010-04-17 @ 12:06:07
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0