MÅndAg

Måndagar, inte så roliga!! Dom är inte roliga när man jobbar, för då är man oftast så trött efter helgen, och dom är inte roliga när man inte jobbar, för då känns de exrta mycke att man inte har nåt att göra, (när "alla" andra går till jobbe"), så när är måndagar roliga egentligen!?!?

Idag har de inte hänt direkt någonting. Jo de ringde en dam till mig från Häradsgården i Vhd och ville att jag skulle komma dit på en intervju, jag har ite söt de jobbet så då känns de ju lite extra bra! Men de är ju inte de jag vill hålla på med, MEN jag måste ju jobba nu! Kommer bli störd annars! Så vi får se vad hon har att erbjuda imöra!

Helgen va bra, firade Soffipropp, år god mat, drack gott och va med familjen! Lovley!

Imöra ska jag även hänga lite med Jossan, Nova, Hanna, Elsa och Knut! Och lilla Fassebus är klart!

Nej nu ska ja kolla på ARN,

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0