Intervju!!!

Idag på fm träffade jag Hanna, Jossan, barnen och hunden vid bussen. Sen tog vi en promenad genom byn hem till Hanna. Vi satt ute och käkade lunch, HB hade gjort en skitgod pastasallad som vi mumsa på. Hon hade tänkt till lite där att göra kall mat me tanke på barnen, de va nog tur de, annars hade dom båda fått äta kall mat. Nova strejka och va hungrig och sen smitta hon av sig på Elsa..haha. Ett litet vardagskaos för dom!! =)

Sen tog vi cykeln hem ja å Frasse, han sitter så stolt och still i cykelkorgen! Hihi så söt! Men ja fick köra tillbax han med bilen innan ja skulle åka på intervjuen.
Den gick jättebra, hon var väldigt trevlig, kändes väldigt lättsamt och skönt när vi satt och prata. Jag fick jobbet...wiihoo!! Men lite synd att de bara är timvik/sommarvik men de är ju bättre än inget just nu iaf! Känner att jag verkligen måste komma hemmifrån lite och timlönen blev helt okej oxå. Hon såg ut som om att hon tyckte jag begärde för myk, men sen gick ja ner 2 kr och då blev de bra!
Men jag har inte tackat ja ännu, sa att jag skulle på en grej nästa vecka som jag inte visste vad de kunde leda till, så ja ska höra av mig till henne nästa vecka.

När jag kom hem på em så hade jag fått brev från min handläggare på arbetsförmedlingen, (jag som tyckt dom vart bra denna gång) haha men ack så fel man kan ha, nu fick jag 5 olika jobb som hon tyckte passa in på mig och som jag MÅSTE söka, annars så kan jag bli av med min a-kassa. Så de bli nog jobbet på H-gården iaf. Jävla muppkärring till översittare...fifan säger jag bara!!! Dom sitter där och bestämmer över andras liv hur fan dom vill..och vilka jobb sen! HUM...Äh snart är jag är jag FÖRHOPPNINGSVIS av med dom/henne!!!

Imöra så ska jag få lite samtal till olika jobb som jag sökt gjorda, kolla om de är tillsatt eller om/när de skulle bli aktuellt för intervju eller liknande! Kan ju hoppas!
Sen ska ja försöka få lite städat här hemma, kanske även plocka upp alla grenar från träden som pappa och Robban klippte i helgen. Ja, massor att göra, hoppas jag får hälften gjort iaf!

Dags för lite slappartime i soffan, å snart kommer Bobban hem oxå! <3

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0