Idre!!!

Har visst tagit mig en liten paus från bloggen, folk tjatar om att jag ska uppdatera...så bäst å göra de! =)

De har ju vart lite kalas och så sen sist, har vart väldigt lyckade tillställningar må ja säga. LOVLEY!

Påskhelgen har vi tillbrigat i Idre med Micke, Linn och Linns familj, har varit en grym helg. Vi åkte upp i torsdags och va inte framme förens kl 00 nån gång, men de gick de me, nån öl och sen somna vi alla väldigt gott.
Fredagen var bra, men de va väldigt ruskigt väder med massa dimma, blåst, snö och kallt men vi pausa lite då och då och åkte in till värmestugorna och värmde oss med chocklad, öl och jäger..murremarre!!!
Afterski blev de oxå på fredagen...de va nice!
Lördagen va grym, solen sken och de va nån plus. Så jävla underbart! Söndagen va tung, speciellt för Robban. Vi va ute på lördakvällen och festa lite, grabbarna va lite väl överförfriskade, så Robban åkte inte många åt på söndagen. Hahaha..stackarn. Men han får ju skylla sig själv.
Vi fick inte ha kvar våran stuga till måndagen som vi hade hoppats på, fanns ingen annan ledig heller så...efter lunch på söndan vi 14 så bar de av hemmåt. Jag fick köra de första 2 timmarna, killarna va inte så körbara. Men men, de gick. Kanske inte så kul och köra när man är lite halvbakis och skittrött + att alla andra i bilen sov som stockar!

Men de va en grym helg och jag önskar att den hade vart längre....de är för underbart att vara uppe å åka skidor!

Idag har jag vart uppe i slöddertälje och hälsat på min lilla guddotter Nova och mamma Jossan, vi hade en härlig mysdag! Imörn så kommer Jossan, Nova, Lea och Sandor och våldgästar mig. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute lite, kanske ta en fika på altan..vore super!

Haha åh ja måste bara berätta vad Sandor hade sagt till Jens när dom åkte hem..."pappa, om Sara inte är kvar hemma när vi kommer hem idag så tänker jag rymma hemmifrån" haha lite gulligt! =)

Nej nu ska ja lägga mig å läsa min bok så ja blir klar i ÅR, har hållt på några månader med den nu!

(tänkte lägga upp bilder från Idre nån dag i framtiden)

Ta hand om varandra, MÅNGA KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0