GRATTIS SOFIE!!!

När solen skiner så mår jag så bra!!! Känner att ja blir varm och glad i hela kroppen, allt känns så mycke roligare, possitivare, hoppfullt, lekfullt ja, you name it. De är toppen!!
Idag har Fitri, Ida, Hanna, Elsa & Kunt vart här och förgyllt min dag. Vi tog en promenad och sen gick vi hem hit och fikade ute på altanen i solen. Tog tom ut några av utestolarna och bordet! De va väldigt härligt..men de gick åt mycket bulle..=)

På em så har ja och Robban bara latat oss, vi la oss tom på sängen och sov en timme. Lite mysigt, de är väldigt sällan man lägger sig och sover midda. Ja tänkte att jag ska gå en lååångpromenad med Frasse om nån timme eller så, känner att jag behöver röra på mig lite extra idag.
Så har jag börjat med naturdiet igen, känner att jag vill bli av med några extra kilon som ja har lagt på mig på senaste. Förra gångne jag gick på naturdiet så gick ja ner 10kg på 1,5-2 mån..så vem vet hur de går nu. Jag äter/dricker de till fruckost, mellanmål, lunch, mellanmål och sen äter jag vilken middag jag känner för. Där emellan så äter jag frukt och grönt så mycke jag vill. Hoppas bara att jag kommer hålla de den här gången, ja blir ju så jäkla hungrig såhär i början..hungrig hela tiden!!! Önska mig lycka till!

Idag så fyller min lillasyter år oxå, hela 22 barre...STORT GRATTIS FIFFI!!! <3

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0