Blä..fästingarna är här!!!

Igårkväll blev de till att grilla, men hemma hos mamma och pappa. Så jäkla gott...kändes som ja åt hut mycke som helst. Efter middan så satt Frasse i mitt knä och vi gosa som vanligt, men då känner jag att han har nåt vid örat, de var en stor FÄSTING!!! BLÄ...nu är dom jävlarna här iegn. Dom ska visst ha överlevt vintern, hum. De va ju jäkligt synd tycker jag, för mig får dom gärna dö ut helt!

Ja har vart en sväng hos Sofija nu på dagen och fikat. De va jätte mysigt! Nu kom vi nyss hem, ska lata mig lite och surfa runt lite innan de är dags att göra sig iordning och dra till Sockengatan å fira Fiffi!!!
Lär nog bli rätt sent om ja känner alla rätt...

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0