Vad vill jag bli när jag blir stor!??

Orkade inte skriva så mycket igår, hände lite skit. Hade skit svårt att sova igår, vi gick och la oss vid 23.30, men sen kunde jag självklart inte sova. Så jag å Frasse gick upp och la oss i soffan, kunde inte somna där heller, men vid 03 kände jag mig skit trött och gick i till sängen. Tror jag somna av utmattning och trötthet, sj'älvklart så sov jag länge igen, fast ja bestämt mig för att gå upp tidigt.

Sökte tre jobb igår oxå, känner mig duktig. Men jag hittar ju inte de "där" jobbet som jag verkligen vill ha, men de lär jag väl aldrig göra med tanke på att jag inte riktigt vet va de är jag vill...när vet man de!?

Nyss så var Annelie och doris här, Frasse absoluta favvo. Han blir så tokig när hon kommer och när hon ska gå så springar han till hennes bil och hoppar in i den, jag kan ju inte göra annat än att låta han åka med henne hem.

Om några timmar kommer Carro hit min gamla kollega från Åby, vi ska laga lite middag och sncka massa skit. Alltid kul och höra om alla intriger som försegår på jobbet, dom lär ju vara ännu fler nu än när jag var kvar. Fattar inte varför folk måste snacka så mycke skit om varandra jämt!?? Vuxna männikor!?? Ja dom är fanemej värre än barn och ungdomar. Vilka människor de finns asså, man bli ju mörkrädd bara av å tänka på hur "vissa" beter sig. Suck!

Nu är de dags å planera lite inför fredag och lördag, de ska fan bli roligt å fylla år denna gång, men samtidigt, 25år. Fan de var ju inte många år sen som man tyckte att "25 typ va gammalt" haha. Å nu är man där, lite åldersnojja har jag nog, fy fan..börjar vi bli gamla nu??

Dags å plocka undan lite disk och grejer, sen sätta mig ner och börja planera lite mer.

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0