Södertälje

Idag har dagen bara försuvnnit, de började med att jag sov rätt länge. Tänkte att jag skulle ha en slapp dag på förmiddagen, fy fan va skönt de va. Känner mig lite krasslig oxå så jag förtjänade att ta de lungt.
Sen så fick jag lite fikabesök av Tompa som kom me massa gott fika bröd...mums!

På eftermiddagen åkte vi upp till södertälje till Jossan, fan va kul de va å träffas, händer ju tuvär inte så ofta längre. Men de känns så jäkla bra när vi ses, som om de inte gått länge alls. De är så skönt med sånna kompisar som man kan vara "periodare" med. Inga direkt skyldigheter att ringas och höras varje dag, vecka eller så, utan man hörs och ses när man kan å känner för de, utan att nån blir sur eller ledsen. Men allt ändå är precis som vanligt! =)
De blev inte bara en fika utan vi satt och babbla skit länge och Robban drog på stan, sen så blev vi visst lite hungriga så vi beställde hem mat dit och käka ihop. Väldigt mysigt och trevligt. Tack för en skit mysig och trevlig dag/kväll gumman. ;)

Imörn så fyller lilla mamsen år, så då blir det födelsedagsfirande på kvällen med släkten. Tuvär så jobbar Robban hela dagen och kommer inte hem förens på kvällen, men de är ju bra att nån av oss har jobb och kan dra in lite "gurkor".

Nej ni, ja är väl kanske inte så bra på de här me bloggandet ännu men ja lär mig väl jag med.

Åh ja måste bara skriva ett citat från min dassbok, finns så många sjukt roliga historier...haha..

"En kvinna kliver på bussen med sin bebis. När busschafören
ser barnet blir han så förbluffad att han säger:
- De var den fulaste unge jag har sett!
Kvinnan sätter sig längst bak i bussen och ångar av ilska.
Hon säger till mannen brevid:
- Den där typen till chafför var otroligt otrevlig mot mig.
Mannen:
- Då tycker jag att du ska gå och säga honom ett sanningens ord.
Under tiden kan jag hålla din apa." =)

Ta hand om varandra, KRAMAR***



Kommentarer
Postat av: Fitri

Fan vad du flänger o far hela tiin?? Inte bara arbetslös..men även rastlös ;P

Håller med dig helt o hållet om att kunna ha en vänskap där man träffas periodvis. Det är inte HUR ofta man träffas eller hörs...det är hur pass trygg man är i sin vänskap o i sig själv. Som du o jag o många många andra av mina vänner. Vi umgås i perioder för att livet går upp o ner. Hörs man inte på 1 månad så är det ok ändå =)

Längtar till lördag...Hedvig!! Pöss... =P

2009-10-15 @ 21:55:33
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0