Middag

Igårkväll blev en riktigt lyckad kväll, de var skit god mat, mamma gillade alla paket hon fick, speciellt den från pappa. Dom ska gå på Björn Skifs, mammas favvo genom tiderna..=)
När vi hade ätit och fikat och allt de där så togs de ton på sockengatan, vi delade upp i två lag och tävlade i sång mot varandra. De var riktigt kul och lyssna på, jag fick ju vara dommare som vanligt, men de var riktigt kul å lyssna på. Hahaha...fy fan va de kan låta när alla ska "försöka" sjunga samma låt och takt när man har fått lite i sig. Riktigt roligt.

Idag har vart en lugn dag, vi gick en långpromenad, gick å våldgästa Hanna och Knut, haha fan va glad Knut blev när vi kom. Han bara skakade och sprang runt, visste inte vem han skulle hälsa på eller leka med, så roligt när hundarna blir så glada, man känner sig ju iaf väldigt välkommen!

Robban har vart iväg på lördagsövning med brandkårn och kom hem nyss, men han slocknade på soffan direkt, men snart måste jag väcka honom.
Vi ska ju iväg på middag hos Fitri och Timmy ikväll, kommer bli grymt tror ja. Vet inte vad som sker men när vi umgås allihop (Ida och Micke oxå) och dessutom får lite vin i kroppen så spårar de alltid, vi pratar bara massa skit och skrattar så man har ont i magen dan efter, haha de är så sjukt kul. Ska försöka få med mig kameran ikväll så jag kan lägga upp lite bilder från kvällen, de brukar oxå kunna bli en å annan "fin" bild.
Mamma å pappa ska ha Frasse och vara fyllechaffis åt oss ikväll, så jävla snällt. De är ju inte så kul och vakna upp hos nån annan bakis, och jag blir ju så sjukt bakis på bara nåt glas så de är nog lika bra å åka hem!

Ta hand om varandra, KRAMAR***

Och ha en riktigt kul lördag nu, de ska jag ha...:)


Kommentarer
Postat av: Fitri

Nehe du Sara.. Inga fula hemska bilder på en nu...please?!!

2009-10-18 @ 14:06:43
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Emma

Fuiste borracha este sabado Sara? No me sorprendo=) Te falto!

2009-10-19 @ 22:55:06
Postat av: Sara

Emma va skriver du??? ja fattar inte nåt!?

2009-10-20 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0