Lång promenad!

Dagen och eftermiddagen har rullat på fort. Dagen började man att F kom hit och jag hjälpte henne med hennes CV. De är ju inte så roligt att skriva ett cv men jag är rätt nöjd med mitt ändå och Fs kommer oxå bli super när de är klart.
Här på em så har jag kollat efter jobb och förbättrat mitt enget cv lite granna, blev lite inspererad av att hjälpa F.
Efter middagen så tog jag å R en prom med Frasse, de slutade med att vi gick och våldgästade M & L och fick lite kaffe. Sen fortsatte vi vår prom och dom följde med, vi var nog ute över en timme kändes de som. Fan va skönt de är när man rör på sig, speciellt efteråt.
Nu är resan ner till gbg bestämd iaf, de kommer bli väldigt roligt tror jag. Ser verkligen fram emot å träffa Mats, de händer ju inte så ofta kan man lungt säga.
Nej nu roppar R, dags att föna Frasse som vart i duschen och blivit ren och fin.
Ta hand om varandra..Kram***

Min underbara lilla Frasse!! (Kortet är från i våras, nu är han nyklippt)

Kommentarer
Postat av: sara gbg

åh vad skoj:) jag ska faktiskt också börja blogga igen puss o kram

2009-10-14 @ 08:14:12
URL: http://goasara.blogg.se/
Postat av: Fitri

Undrar vem den där "F" kan vara?? Måste vara en jävla jobbig typ =P

2009-10-14 @ 16:16:21
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0