"jag förstår inte alltid"

De finns så många människor runt omkring mig just nu som mår så fruktansvärt dåligt av en massa olika anledningar. Och jag vet inte vad jag ska göra eller säga, de är så svårt när man så gärna vill hjälpa till men inte kan. De är ju så fruktansvärt frustrerande!!! Gaa...fan att alla människor bara inte kan få leva ett lyckligt liv utan motgångar och en massa skit! Jag blir så ledsen i hjärtat, de värker när jag står maktlös. Jag hatar den känslan, att inte kunna hjälpa!!
Sen kunde jag bli ledsen för att jag hade de skit jobbigt på jobbet förut, va fan är de!? Inte ett skit mot hur andra kanske har de. Fast ja jag vet inte, de var ju samtidigt inte bra för mig och jag kanske hade rätt till att må skit, men ändå! Som tur är så gick de verkligen inte för mig att jobba kvar så jag tog ju ändå tag i de, annars kanske de hade slutat illa för mig med på nåt sett. Vem vet!? Men många varam kramar till er därute som mår som ni gör, ni ska veta att jag tänker mycket på er.

Nej dags att berätta att jag och mormor hade de skit mysigt idag, vi hanlade lite kläder först, sen gick vi på nåt café och käkade lunch. De är så skönt att vara med mormor, vi kan verkligen prata om allt hon och ja. Kan inte fatta att hon är 70 om några år, de märks fanemej inte iaf.

Ikväll blir de kanske en liten tripp till vhd och träffa tjejerna, annars blir de nog bara en långpromenad med F och sen soffan, känner mig lite seg faktiskt. Men de kanske släpper när jag får lite mat i magen.

Ta hand om varandra kramar***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0