Fretag

Fretag idag! Fan så nice, dagen började rätt lugnt (som vanligt). Tog mig en promenad med hunden, gick ner på byn och köpte en liten present till mammsen. Har iof redan handlat men tyckte hon var värd nåt mer..;)

Sen blev jag bjuden på en kullinarisk lunch hos Linn. Super gott, tur att vi äter ihop ibland annars så skiter ju både hon och jag i å äta, å de är ju skit dumt. Men de är ju så förbaskat tråkigt och laga speciellt lunch till sig själv, då blir de på sin höjd en macka eller så. Erica och Felica kom förbi där och fikade med oss sen, fasiken va stor lilltjejen är nu, och Frasse är ju STORA idolen nu för tin, så de är inte mycke annat som gäller när han är i närheten, men spelar man tillräckligt mycke apa så kanske hon tittar åt mitt håll en liten stund. Haha, och ja är rätt bra på att spela apa har jag hört!

Nu är de dags att göra sig iordning för mammas lilla tillställning ikväll, ska bli mysigt och trevligt å träffa släkten å speciellt mamma. Undra va hon kommer å säga om hennes presenter, ska bli kul och se..
Synd att de är sånt skitväder ute, vi ska ju gå till mamma, de är ju inte långt, men fan så blöt man hinner bli på den biten. Suck. Men så är de att ha hund, och han ger mig så mycke att de är värt de alla gånger i veckan.

Fan, kom precis på att jag har glömt och tagit upp kräftor tills i mörn, skit oxå. Hon skulle ju ringa och påminna mig, jaja jag får göra de nu, annars har vi ju tills söndagsmiddag!

Ta hand om varandra, KRAMAR***


Kommentarer
Postat av: Fitri

Men va fan Sara...jag har ju huvudet full med sås!! Jag kan inte komma ihåg allt...

2009-10-16 @ 18:47:52
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0