Fixat & donat

Vad har hänt idag!? Jo ni, jag har vart rätt så duktig idag, ja har promenerat tre härliga promenader, tvättat massa kläder och fixat och donat hemma. De måste ju bli fint tills på fredag när jag fyller år och släkten kommer hit, och sen på lördag är de ju 80-tals maskerad för alla polers. Fan va kul de ska bli jag längtar!!!

Urk... i mörn måste jag söka dom där jobben jag har hittat och förhoppningsvis några till. Börjar bli tröttsamt å gå hemma nu. Men nu har jag iaf fått mitt avgångvederlag, så medans a-kassan håller på och strular så har jag ju iaf dom pengarna. Tur de! Va fan hade jag annars gjort.

Nu dags att slappa slöja framför tv;n.

Ta hand om er, KRAMAR***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0