Onstag!!!

Nu är de onstag igen, fan tiden bara rullar iväg. Kommer ihåg när dom "vuxna" sa när man va liten, "gud va tiden bara försvinner", å nu är man där själv. Men de är ju verkligen så...
Snart är de liksom jul igen..galet, men fan va jag längtar. Skulle vara såå mysigt om de kom lite snö och de blev några minus ute..vursta mys! Men på sön blir de mys hela långa dagen...de är ju första advent (för er som missat de, haha) fatta va de kommer kännas bättre med lite julstämming och massa fina stjänor och stakar överallt. Mys mys mys...

Veckan som gått har bara flytit på, Robban stackarn jobbar för två just nu och me de menar jag att han jobbar 200%. Men han tycker ju att de är kul oxå, å tur är ju de med tankte på att jag fortfarande inte fått mina pengar från a-kassan. Gaaahh..blir galen på dom!

Idag va vi och hälsa på Jossan och Jens och deras lilla underbara Nova..gud va gullig hon är. Vi köpte så fina kläder i rosa (självkart) till henne. Hon kommer bli så fin i dom. Hihi.

Åhh i mörn kommer min kära Emma hem, fan va jag har längtat. Hon skulle försöka blåsa mig genom å säga att hon skulle komma hem i mitten på dec men de gick icke. För ja träffa hennes pappa å fråga när hon skulle komma hem å han svara så glatt att Emma kommer ju hem på torsdag..hihi. Så nu vet ja, men de hade ju vart skit kul och inte veta och hon helt plötsligt bara kanckat på..

I helgen som kommer har Robban jour, eller så lurar han mig pga min present som jag fått. Men de tror jag inte, men man vet aldrig...man kan ju hoppas på att nåt kul händer iaf.

Nähäni...nu ska ja kila iväg..

Men ta hand om varandra...KRAMAR***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0